Προτάσεις για την αγροτική ανάπτυξη και εκπαίδευση

1/11/19

του Χάρη Βασιλόπουλου

 

Δημιουργία αγροτικών σχολών

Χρειάζεται η δημιουργία αγροτικών σχολών (γεωργικών, αλιευτικών κλπ) στην Ελληνική επικράτεια από τις οποίες θα αποφοιτούν εξειδικευμένοι αγρότες-«επιστήμονες». Θα πρέπει να υπάρχει υποχρεωτική διετής φοίτηση σε μαθήματα, όπως είναι η φυσική-γεωγραφία (γεωμορφολογία), η χημεία, τα μαθηματικά, η μετεωρολογία, η μηχανική, η γεωλογία, κλπ., προς κατανόηση της εργασίας, πιστοποιούμενη με δημόσιο αγροτικό απολυτήριο. Μετέπειτα, για όποιον το επιθυμεί, θα είναι δυνατή η περαιτέρω διετής φοίτηση για την απόκτηση επισήμου πτυχίου. Προϋπόθεση ένταξης των υποψηφίων αγροτών στις αγροτικές σχολές είναι η μετοίκηση στην επαρχία. Δεν θα εμπίπτουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, αλλά θα λειτουργούν αυτόνομα και ο ενδιαφερόμενος θα εισάγεται στη σχολή μέσω απολυτηρίου ανώτερης εκπαίδευσης (απολυτήριο λυκείου) και βάσει των προαναφερθέντων μαθημάτων. Πέραν των εκπαιδευμένων-πιστοποιημένων αγροτών, οι οποίοι θα είναι επαγγελματίες αγρότες (είτε ως επιχειρηματίες είτε ως ιδιωτικοί υπάλληλοι), δεν θα λογίζεται ως επαγγελματίας αγρότης (π.χ. γεωργός) ο έχων, για παράδειγμα ένα κτήμα στο οποίο καλλιεργεί ό,τι θέλει για προσωπική/οικογενειακή χρήση των προϊόντων και όχι για εμπορία αυτών. Η αγροτική καλλιέργεια-παραγωγή για προσωπική χρήση δεν θα είναι σε καμία περίπτωση παράνομη, διότι συμβάλλει στην αυτάρκεια του ελληνικού λαού. Θα πρέπει, όμως, να υπάρχει κρατικός έλεγχος και επιβολή προστίμων σε επαγγελματίες και μη επαγγελματίες αγρότες (π.χ. για παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας του περιβάλλοντος). Οι παλαιοί αγρότες άνω των 50 ετών θα εξαιρεθούν από τις νέες ρυθμίσεις ενώ, όσοι είναι ήδη αγρότες και δεν έχουν συμπληρώσει το 50ο  έτος της ηλικίας τους, θα να φοιτήσουν σε ταχύρρυθμα προγράμματα στις ίδιες σχολές (για 6-12 μήνες).

 

Κίνητρα προς ενδιαφερομένους

Δωρεάν φοίτηση στην ως άνω σχολή, δωρεάν χρήση γης (εκμετάλλευση γης η οποία ανήκει στο Ελληνικό Έθνος και παραμένει ανεκμετάλλευτη τόσα χρόνια), απόκτηση μηχανημάτων και τεχνολογίας με μορφή χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing) ή άτοκου κρατικού δανείου, μηνιαία εισοδήματα από την πρώτη ημέρα και ετήσιο μέρισμα ανάλογο της παραγωγής και της εκάστοτε τιμής τους προϊόντος. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει εντοπιότητα τότε μέρος της μίσθωσης της οικίας θα δίδεται από το κράτος, ως βοήθημα, από την πρώτη ημέρα εγκατάστασης έως ότου επιτευχθεί ικανοποιητική-βιώσιμη παραγωγή, η οποία θα ορίζεται από ειδικό κλιμάκιο (δείτε παρακάτω).

 

Επιβολή δασμών

Εσπεριδοειδή, οπωροκηπευτικά κ.ά. (π.χ λεμόνια Αργεντινής, πατάτες Αιγύπτου) θα πρέπει να εισάγονται με υψηλούς δασμούς (όχι να απαγορεύεται η εισαγωγή τους, έχει διαφορά και η απαγόρευση δρα αρνητικά στην ψυχολογία και στις προτιμήσεις του καταναλωτή). Οι δασμοί θα επιβάλλονται όχι σε προϊόντα προέλευσης από κράτη-μέλη της Ε.Ε. αλλά σε αγαθά παραγόμενα από τρίτες χώρες. Αυτό δεν θα έρθει σε σύγκρουση με την νομοθεσία της Ε.Ε., οπότε δεν θα υπάρχουν κυρώσεις. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρχουν εισαγωγές από Κύπρο, προς ενίσχυση της Κυπριακής οικονομίας, αλλά και από άλλα κράτη της Ε.Ε., εκτιμώντας ότι οι τιμές θα είναι υψηλότερες ή ίσες με της τιμές των ελληνικών προϊόντων και επιβάλλοντας κατώτατες και ανώτατες τιμές ανά προϊόν.

 

Τμήμα εθνικής αγροτικής ανάπτυξης υπαίθρου και χωριών

Στα πλαίσια της Εθνικής παραγωγής, θα υπάρξει σχέδιο δημιουργίας νέων αγροτών και νέων ποικιλιών-καλλιεργειών καθώς και κίνητρα προς νέους ανθρώπους προκειμένου να μετοικήσουν στην ύπαιθρο και στα χωριά. Έτσι θα έρθει η αποκέντρωση, θα δοθεί ζωή στα ελληνικά χωριά, θα μειωθεί η ανεργία και παράλληλα θα αυξηθεί η πρωτογενής παραγωγή, άρα και η ελαφρά βιομηχανία και οι επενδύσεις στην τεχνολογία. Επενδύσεις στην τεχνολογία σημαίνει προσέλκυση νεολαίας, αύξηση πληθυσμού, ζωή στα χωριά, μείωση της υπογεννητικότητας. Η επένδυση στην επαρχία-χωριά-ελληνική ύπαιθρο, αφού αυξήσει την παραγωγή, θα φέρει αύξηση εξαγωγών και μείωση τιμών εγχωρίων προϊόντων με ταυτόχρονη αποστροφή από τα εισαγόμενα ευρωπαϊκά και συνεπαγωγικά αύξηση του ΑΕΠ.

 

Τμήμα ελέγχου προόδου νέων αγροτών και επίλυσης προβλημάτων της ελληνικής γης και των κατοίκων της

Μηνιαίος έλεγχος προόδου νέων αγροτών μέσω τεχνολογίας (drones, googlemaps, socialmedia) και φυσική-επιτόπια αυτοψία τουλάχιστον μία φορά ανά έτος για την επιβεβαίωση της προόδου και της παραγωγικότητας. Ορισμός ικανοποιητικής παραγωγής αναλόγως την καλλιέργεια, την περιοχή και άλλες παραμέτρους. Σύσταση επιτροπής καταγραφής και επίλυσης προβλημάτων ελληνικών χωριών (π.χ. αρδευτικά έργα, γέφυρες, δρόμοι, καταγραφή και επίλυση διαφόρων άμεσων αναγκών των κατοίκων). 

 

Σημειώσεις:

  • Σαφέστατα, πολλές παράμετροι πρέπει να ληφθούν υπόψη και να επιλυθούν. Η ανάπτυξη των παραπάνω ιδεών και προτάσεων μπορεί να γίνει μέσω σύστασης ειδικού κλιμακίου επιστημόνων, τεχνοκρατών και επαγγελματιών του αγροτικού τομέα.
  • Τα ως άνω μπορούν να προσαρμοστούν σε διάφορους κλάδους του αργοτικού τομέα (γεωργικά προϊόντα, κτηνοτροφικά προϊόντα, προϊόντα αλιείας κ.ο.κ,).
  • Τα τεχνολογικά μέσα, τα απόβλητα από την παραγωγική διαδικασία και οι κατάλληλοι επιστήμονες, μέσω της αύξησης της αγροτικής κυρίως παραγωγής, μπορούν σε μελλοντικό στάδιο να αναπτύξουν και βιοκαύσιμα (ο τρόπος θα αναλυθεί σε επόμενη μελέτη-πρόταση).

 

Εν κατακλείδι, χρειάζεται επιμονή, υπομονή και επανασχεδιασμός. Δεν είναι δυνατόν μέσα από δύο σελίδες να διαμορφωθεί και να αλλάξει όλο το σύστημα του αγροτικού τομέα της Ελλάδας. Αυτά είναι ιδέες και σκέψεις, που πρέπει να δούμε κατά πόσο είναι υλοποιήσιμες.

 

Πρέπει όταν έρθει η ώρα επανασχεδιασμού να τα δούμε ένα προς ένα προσθέτοντας εφικτές ιδέες και προτάσεις και αφαιρώντας τις ανέφικτες, ανάλογα με τις συνθήκες που θα επικρατούν.

Η Βόρειος Ήπειρος της ενιαίας Ηπείρου

13/11/19

του Γεώργιου Σαγιά

 

Ο ΑΔΟΥΛΩΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ

 

Ο ελληνισμός στην διαχρονικότητά του χαρακτηρίζεται από εθνική συνέχεια. Συστατικά αυτής είναι -μεταξύ των άλλων- το ομότροπον, το ομόγλωσσον, το ομόθρησκον, η συνέχεια καταγωγής της ελληνικής φυλής, το ομοΐστορον, το ομότοπον, η κοινή παράδοση και πίστη στον κοινό ελληνικό πολιτισμό, η γνώση των ιστορικών δικαίων του έθνους μας και η εθνική συνείδηση. Ελαχιστότατες διαφοροποιήσεις τινών εκ των ανωτέρω είναι ευκόλως εξηγητέες και απλώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Σωρεία πολιτικών λαθών και παραλείψεων (επιεικής ο χαρακτηρισμός), σε βάθος χρόνου, έχει οδηγήσει το έθνος των Ελλήνων σε εθνικές ταπεινώσεις και εθνικό ακρωτηριασμό (έτι συνεχιζόμενο -δυστυχέστατα). Ο Ελληνισμός αιμορραγεί στην Κύπρο, στην Ιωνία και στην Πόλη, στην Ρωμυλία, στην Μακεδονία, στην Ήπειρο και αλλού. Ανθελληνικές πολιτικές ξένων δυνάμεων είναι αναμενόμενες και προβλέψιμες αλλά συνάμα και αντιμετωπίσιμες με κατάλληλη εθνική πολιτική και βούληση. Αντεθνικές πολιτικές εντόπιων πολιτικών όμως, εξετάζονται υπό το πρίσμα της εθνικής ζημίας που προκαλούν, του δόλου και της συνέργειας εις βάρος του Έθνους μας και πρέπει να αντιμετωπιστούν με βάση τις σχετικές προβλέψεις του Συντάγματος της Ελλάδος και του κοινού αισθήματος περί «εφιαλτών».

Για το βόρειο τμήμα της ενιαίας Ηπείρου της αιωνίου Ελλάδος, ο 20ός αιώνας σήμανε τον -προσωρινό- χωρισμό της από τον υπόλοιπο εθνικό κορμό. Όπως αναφέρει ο Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης Ανδρέας στο «Ημερολόγιο 2019» της Συντονιστικής Φοιτητικής Ένωσης Βορειοηπειρωτικού Αγώνα, «κι ήταν τότε, που μετά την Μακεδονία, η Ήπειρος χαιρόταν την απελευθέρωσή της από τον τουρκικό ζυγό. Τότε ακριβώς (1913), η Αυστροουγγαρία και η Ιταλία, αποφάσισαν να δημιουργήσουν το ανύπαρκτο μέχρι τότε, αλβανικό κράτος, αποσπώντας την Βόρειο Ήπειρο από την Ελλάδα, προκειμένου να την προσαρτήσουν στο νεοσύστατο κράτος. Και το πέτυχαν με το "Πρωτόκολλο της Φλωρεντίας" (Δεκέμβριος 1913)». Επρόκειτο για μία βίαιη απόσπαση γης από τον εθνικό μας κορμό. Αυτό όμως, σαφώς και δεν έγινε δεκτό από τους γηγενείς, αυτόχθονες, ιθαγενείς, αρχαιόθεν, πάντα, συνεχώς, διαρκώς και αδιαλείπτως εκεί στις πατρογονικές εστίες, Έλληνες, οι οποίοι δεν δέχτηκαν την εκ νέου υποδούλωσή τους και ξεσηκώθηκαν, επαναστάτησαν ενάντια στο άδικο. Στις 17 Φεβρουαρίου 1914, στο Αργυρόκαστρο, κηρύχθηκε ο αγώνας για την Ένωση της Βορείου Ηπείρου με την Μητέρα Ελλάδα με επικεφαλής τους Μητροπολίτες Δρυϊνουπόλεως Βασίλειο, Κονίτσης Γερμανό και Βελλάς και Κονίτσης Σπυρίδωνα Βλάχο. Σχηματίσθηκε η Κυβέρνηση Αυτονόμου Βορείου Ηπείρου με Πρόεδρο τον Γεώργιο Χρ. Ζωγράφο και άλλους εθνικούς αγωνιστές καθώς και τους προαναφερθέντες Μητροπολίτες.

Οι Έλληνες νίκησαν τους Αλβανούς, με αποτέλεσμα να υπογραφεί το περίφημο «Πρωτόκολλο της Κερκύρας» στις 17 Μαΐου 1914, βάσει του οποίου παρείχετο πλήρης διοικητική, θρησκευτική και εκπαιδευτική αυτονομία στην Βόρειο Ήπειρο. Η Αλβανία, δεν σέβεται το «Πρωτόκολλο της Κερκύρας», το οποίο όμως έχει αναγνωρίσει! Υπάρχει μάλιστα και σχετική δήλωση της «Διεθνούς Επιτροπής Ελέγχου της Αλβανίας», της 12-06-1914, η οποία υπογράφεται από τον Πρόεδρό της κ. Αύγουστο Κραλ και αναφέρει ότι: «Η Α.Υ. ο Ηγεμών των Αλβανών και η Κυβέρνησίς του απεδέχθησαν εξ ολοκλήρου και άνευ όρων την συμφωνίαν της Κερκύρας ….». Με άλλες λέξεις το «Πρωτόκολλο της Κερκύρας» αποτελεί νομικά ενεργό κείμενο στον αγώνα για δικαίωση του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού! Σημειώνεται εμφατικώς ότι η ηρωική Χειμάρρα , με αρχηγό τον γενναίο Σπυρομήλιο, δεν αναγνώρισε το «Πρωτόκολλο της Κερκύρας» διότι επέμενε στην Ένωση με την μητέρα Ελλάδα. Στην συνέχεια, εξαιτίας κυρίως του εθνικού διχασμού και του αλβανικού μισελληνισμού, η Βόρειος Ήπειρος αφέθηκε απροστάτευτη. Στα 1933-1935, ο μετέπειτα αρχηγός του Μ.Α.Β.Η. (Μετώπου Απελευθερώσεως Βορείου Ηπείρου) και ήρωας Βασίλης Σαχίνης καθώς και άλλοι Ηπειρώτες, εκέρδισαν Απόφαση από το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης για να λειτουργούν απρόσκοπτα τα Ελληνικά Σχολεία στις Ελληνικές Περιοχές. Λίγο αργότερα, στα 1940-1941, ο νικηφόρος Ελληνικός Στρατός γίνεται δεκτός με έξαλλο ενθουσιασμό ως απελευθερωτής στις πατρογονικές εστίες στη Βόρειο Ήπειρο. Τον Ιούλιο του 1946, πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι η Διάσκεψη των τεσσάρων νικητριών Δυνάμεων του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και η Ελληνική Κυβέρνηση έθεσε επισήμως το θέμα της Ένωσης της Βορείου Ηπείρου με την υπόλοιπη Ελλάδα. Το θέμα ενεγράφη στην Ημερήσια Διάταξη και προωθήθηκε στους Υπουργούς Εξωτερικών των νικητριών Μεγάλων Δυνάμεων (Η.Π.Α. Ρωσία, Αγγλία, Γαλλία). Μετά τη Σύσκεψη αυτών στην Νέα Υόρκη (04-11-1946 έως 12-12-1946), η απόφαση παρέμεινε εκκρεμής για να συζητηθεί, μετά τη λύση του Αυστριακού και Γερμανικού θέματος. Το μεν Αυστριακό επιλύθηκε το 1955 (με την Αυστρία να κατατάσσεται στις ουδέτερες χώρες) ενώ το Γερμανικό το 1990 (με την επανένωση της Γερμανίας). Συνεπώς, το θέμα της Βορείου Ηπείρου με την υπόλοιπη Ελλάδα παραμένει ανοικτό, σύμφωνα με την Ιστορία και το Διεθνές Δίκαιο!

Με βάση τα ανωτέρω, στα βήματα του αοίδιμου Μητροπολίτη Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης κ. Σεβαστιανού, συνεχίζοντας τον τιτάνιο αγώνα του για τα ανθρώπινα δικαιώματα των αδελφών μας Ηπειρωτών της Βορείου Ηπείρου, κάνουμε το μνημόσυνο των δολοφονημένων αδελφών μας Αριστοτέλη Γκούμα, Κωνσταντίνου Κατσίφα και των άλλων εθνομαρτύρων τού Αλίκου και κάθε περιοχής τής Βορείου Ηπείρου εφαλτήριο για την εντατικοποίηση του αγώνα για την ιερή και απαράγραπτη διεκδίκηση των ανθρωπίνων και εθνικών μας δικαιωμάτων και στη Βόρειο Ήπειρο. Το ζήτημα της Βορείου Ηπείρου της ενιαίας Ηπείρου, είναι ενεργό εθνικό ζήτημα και πρέπει να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για την  πλήρη δικαίωση! Από την Μονή του Αποστόλου Ανδρέα, την Αμμόχωστο και την Κερύνεια της κατεχόμενης Κύπρου μας, το Μοναστήρι και τη Γευγελή της βαλλόμενης Μακεδονίας μας έως και τον Γενούσο ποταμό της Βορείου Ηπείρου μας, ο εθνικός αγώνας συνεχίζεται ως την πλήρη εθνική δικαίωση!

Γεώργιος Δ. Σαγιάς

 

Σημείωση "φ": Υπεύθυνος για το άρθρο είναι αποκλειστικά ο αρθρογράφος. Οι θέσεις του είναι προσωπικές και τίθενται σε δημόσιο διάλογο σε πνεύμα ελευθερίας.

Οι ελεγχόμενες αντιδράσεις κατά της λαθρομετανάστευσης και τα κλειστά προαναχωρησιακά κέντρα της ΝΔ

του Χρήστου Μπίσδα (22-11-2019)

 

Την δημιουργία κλειστών προαναχωρησιακών κέντρων για αλλοδαπούς προανήγγειλε η κυβέρνηση της ΝΔ. Η λειτουργία κλειστών κέντρων για λαθρομετανάστες έχει προταθεί από Εθνικιστές εδώ και χρόνια. Ένας από αυτούς είναι και ο γράφων, που το 2016 είχε δημοσιεύσει σχετικό άρθρο με τίτλο «Πρόταση σχεδίου για την διαχείριση της λαθρομετανάστευσης» στο περιοδικό Patria. Τι συνέβη και η κυβέρνηση της ΝΔ έλαβε τέτοια απόφαση; Μήπως «διολισθαίνει προς την ακροδεξιά», όπως θα την κατηγορήσουν τα λοιπά διεθνιστικά κόμματα; Μήπως ανέλαβε την διοίκηση του κόμματος η «πατριωτική» πτέρυγα; Προφανώς και όχι!

Η δημιουργία κλειστών κέντρων για την κράτηση των λαθρομεταναστών μέχρι να απελαθούν - αν ποτέ απελαθούν - αποτελεί κοινωνική ανάγκη, την οποία η ΝΔ αποφάσισε να αντιμετωπίσει λόγω της πολιτικής πίεσης που δέχεται από τις τοπικές κοινωνίες. Οι τοπικές κοινωνίες αντιδρούν στην καταστροφή του τουρισμού, στην ανασφάλεια και στην εν γένει υποβάθμιση των πόλεων και των χωριών που προκαλεί η παρουσία των λαθρομεταναστών. Όμως, οι αντιδράσεις των περισσοτέρων Ελλήνων δεν έχουν φυλετικό υπόβαθρο αλλά κυρίως οικονομικό. Ο Έλληνας που διαμαρτύρεται διότι ο Άραβας λαθρομετανάστης θα αλλοιώσει πληθυσμιακά την Ελλάδα, δεν θα είχε κανέναν πρόβλημα να δώσει την κόρη του νύφη σε Άραβα κροίσο. Ο Έλληνας που διαμαρτύρεται για την υποβάθμιση της περιοχής του, αν πάρει επιδότηση για να φιλοξενήσει αλλοδαπούς θα πει και ευχαριστώ. Γιατί, πάνω απ’ όλα ο Έλληνας «δεν είναι εθνικιστής», «δεν είναι ρατσιστής», κατά την γνωστή επωδό επωνύμων και ανωνύμων διαμαρτυρομένων πολιτών.

Αυτό γνωρίζουν πολύ καλά τα επιτελεία όλων των συστημικών κομμάτων. Γι’ αυτό και η ΝΔ υποσχέθηκε ότι θα προσλάβει εργαζόμενους στα κλειστά προαναχωρησιακά κέντρα με κριτήρια εντοπιότητας. Μπορεί κάποιες περιοχές να υποβαθμιστούν περαιτέρω, αλλά κάποιοι ντόπιοι θα τσεπώσουν τον μισθό υπηρετώντας λαθρομετανάστες. Με τον τρόπο αυτό θα σιγήσουν πολλές φωνές διαμαρτυρίας. Μίας διαμαρτυρίας ελεγχόμενης, καθώς κανείς από τους δήθεν εξαπατημένους ψηφοφόρους της ΝΔ δεν φεύγει από το μαντρί και δεν καταγγέλλει δημόσια το κόμμα που ψήφισε, ελπίζοντας ότι θα συνεχίσει έχει πρόσβαση στην εξουσία για μικρορουσφέτια. Δεν βαριέσαι, η δουλειά μας να γίνεται…

Μάλιστα, πολλοί ψηφοφόροι πλησιάζουν τους Εθνικιστές και ζητούν βοήθεια, αλλά στην πραγματικότητα ψάχνουν ένα πατριωτικό άλλοθι. Οι περισσότεροι εξ αυτών, αφού δεχθούν «πολιτική ψυχανάλυση» από τους Εθνικιστές, στις επόμενες εκλογές θα ψηφίσουν τα ίδια κόμματα, εναντίον των οποίων υποτίθεται ότι αντιδρούν. Γι’ αυτόν τον λόγο, πριν την έναρξη οποιασδήποτε συζήτησης με όσους αντιδρούν στην λαθρομετανάστευση, προτείνω να τους ρωτάτε τι ψήφισαν στις εκλογές. Αν έχουν ψηφίσει κόμματα που προωθούν την λαθρομετανάστευση τότε και αυτοί έχουν μερίδιο ευθύνης. Θα πρέπει πρώτα να αποκηρύξουν τα συγκεκριμένα κόμματα, να παραιτηθούν από μέλη ή στελέχη αυτών και μετά να ξεκινήσει μία σοβαρή συζήτηση. Αλλιώς έχουμε να κάνουμε με τον πονηρό Νεοέλληνα ή με διχασμένες προσωπικότητες.

 

Κατά τα λοιπά, ακόμα και μετά από την δημιουργία κλειστών προαναχωρησιακών κέντρων, η πολιτική προώθησης του πολυπολιτισμικότητας - μέσω της λαθρομετανάστευσης που οδηγεί στην αντικατάσταση του ελληνικού πληθυσμού από ένα συνονθύλευμα λαών - θα συνεχιστεί, διότι αποτελεί στρατηγική επιλογή και της κυβέρνησης της ΝΔ, όπως προκύπτει από τις δηλώσεις του πρωθυπουργού στη βουλή σχετικά με την ένταξη των «προσφύγων και μεταναστών» στην ελληνική κοινωνία.     

 

 

 

 

 

 

Σημείωση "φ": Υπεύθυνος για το άρθρο είναι αποκλειστικά ο αρθρογράφος. Οι θέσεις του είναι προσωπικές και τίθενται σε δημόσιο διάλογο σε πνεύμα ελευθερίας.

Εκλογικά δικαιώματα για τους απανταχού Έλληνες

7/1/19

Του Λάμπρου Χουλιάρα

 

Θετική η προσπάθεια της νέας κυβέρνησης για παροχή ψήφου στους Έλληνες του εξωτερικού.... αλλά ατελής, μεθοδευμένη και αποσπασματική.

Θέση και προτεραιότητα μας, πρέπει να είναι, οι απανταχού Έλληνες, να δικαιούνται, να έχουν λόγο στα πολιτικά δρώμενα της χώρας και όπως θεσμοθετηθεί η συμμετοχή της Ομογένειας στις  εκλογικές διαδικασίες της χώρας, εκτός των αυτοδιοικητικών. Το ιταλικό μοντέλο, που προορίζει θέσεις στη Βουλή για την εκπροσώπηση της διασποράς, είναι ένα πρότυπο και ισχυρό επιχειρηματολογικό παράδειγμα που θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στη χώρα μας.

Έτσι, βασιζόμενοι :

α) στα άρθ. 51 & 4 και 108 του Συντάγματος, που μιλούν για εκλογικά δικαιώματα των Ελλήνων εκτός Ελλάδος και υποχρεώνουν το Ελληνικό κράτος να λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα για τη διατήρηση των δεσμών του απόδημου Ελληνισμού με την Ελλάδα,

β) στο Ν. 3480/2006 που θέλει να καλύψει την ιστορική υποχρέωση /Εθνικής σημασίας, που αναμφισβήτητα ενδυναμώνει τους δεσμούς του Ελληνισμού με τη Πατρίδα, που αποτελεί ορόσημο στις σχέσεις της πολιτείας με τον Ελληνισμό της διασποράς, με αποστολή την έκφραση του απανταχού ελληνισμού και αναφέρεται στην οργάνωση, τη λειτουργία και τις αρμοδιότητες του Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού (Σ.Α.Ε).

και γ) στο ότι σε μια εποχή αποδυνάμωσης του Ελληνισμού και της Πατρίδας, δεν είναι νοητό οι Έλληνες ομογενείς του Εξωτερικού να μην έχουν τον επιβαλλόμενο, θεσμικό, αποφασιστικό, εθνικό και πολιτικό λόγο για τα τεκταινόμενα της μητέρας πατρίδα τους ενώ έχουν οι αλλογενείς πολίτες/ της χώρας.

Στο πλαίσιο μιας θεαματικής τομής, που θα αναγνωρίζει την αναγκαιότητα της φυλετικής διασύνδεσης του έθνους και τη δικτύωση του ελληνισμού παγκοσμίως,  ως προς τις  πολιτικές σχέσεις Ελλαδικού κράτους και απανταχού ελληνισμού, υπό μια ολοκληρωμένη αφετηρία και διάσταση, που οραματιζόμαστε, Θα πρέπει όπως θεσμοθετηθεί :

-Η μετατροπή του Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού, σε Παγκόσμια Ομογενειακή Οργάνωση Ελληνισμού, που θα καλύπτει όλους τους απανταχού έλληνες στην καταγωγή και όχι μόνον αυτούς που αποδήμησαν από τη χώρα..

- Το δικαίωμα του εκλέγειν και  στους  Έλληνες-ίδες στη καταγωγή, ανά το κόσμο, αφού θα έχουν εφοδιαστεί {κατόπιν αιτήσεως και καταβολής  στο ΄΄ Εθνικό Ταμείο Άμυνας ΄΄,  το ποσό των 100 Ε ή του αντίστοιχου ελληνικού νομίσματος, και το οποίο  αυτό ποσό  θα διατίθεται, αποκλειστικά για τη Στρατιωτική Ισχύ της Πατρίδος (για να μην γίνεται διασπάθιση του σε άλλους σκοπούς)},  μέσω των Προξενικών Αρχών, με ειδική ηλεκτρονική κωδικοποιημένη/ μηχανογραφημένη κάρτα-μοναδικό μητρώο, που θα αποτελεί και μητρώο του Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού (Σ.Α.Ε)- Παγκόσμιας Ομογενειακής Οργάνωσης Ελληνισμού (Π.Ο.Ο.Ε.), που θα βελτιωθεί ως προς την αξιοπιστία του, και θα δημιουργηθούν ειδικοί εκλογικοί κατάλογοι Ελλήνων της ομογένειας/διασποράς/εξωτερικού π.χ. Έλληνας της Κύπρου- Αλβανίας-  Τουρκίας- Αυστραλίας-Ρωσίας-Η.Π.Α-Ρουμανίας-Ιταλίας, κ.λ.π.. Αυτονόητο είναι ότι στους ομογενείς του εξωτερικού θα συμπεριλαμβάνονται και οι Έλληνες εξωτερικού καταγόμενοι εκ Κύπρου, Αλβανίας, Βόρειας ΄΄κατεχόμενης ΄΄ Μακεδονίας(Μοναστηρίου-Γευγελή), Βουλγαρίας, Τουρκίας, Συρίας κ.λ.π., διότι δεν νοείται ένα Έθνος να έχει πολλούς απόδημους λαούς.

-Υποψήφιοι βουλευτές Εξωτερικού-δικαίωμα του εκλέγεσθαι, όμως θα έχουν, μόνον έλληνες της ομογένειας/διασποράς/εξωτερικού, που είναι συγχρόνως και  Έλληνες πολίτες, έτσι ώστε να αποτελεί κίνητρο και για την πολιτογράφηση των απανταχού Ελλήνων, στην Πατρίδα.

-Προτείνεται  η κατανομή των ομογενών σε τρις(3) εκλογικές περιφέρειες εξωτερικού, και να αποδοθούν σε αυτές (15) βουλευτικές έδρες (εκ των 300) που θα καταλαμβάνονται από τους Έλληνες πολίτες του Εξωτερικού και  που αποδεδειγμένα-τεκμηριωμένα διαμένουν, άνω των τριών (3)ετών στο εξωτερικό, μέσα από ψηφοδέλτια ανά εκλογική περιφέρεια. Η Κατανομή αυτών των βουλευτικών Εδρών στις εκλογικές περιφέρειες εξωτερικού να είναι ως εξής: έξι(6) για τους Έλληνες της Β. κ Ν. Αμερικής, έξι(6) για τους Έλληνες των κρατών της Ευρώπης και της Ασίας, και τρεις (3) για τους Έλληνες των κρατών της Αφρικής και της Ωκεανίας/Αυστραλίας.

- Έτσι, με ένα νέο εκλογικό νόμο, να θεσπισθεί, η  ηλεκτρονική ψήφος  για τους κατοίκους εξωτερικού, οι (300)Βουλευτές, θα κατανέμονται, σε 15 Εθνικούς/επικρατείας (με ανοικτό  το ενδεχόμενο να αυξηθούν σε 18), σε (15) Ελλήνων εξωτερικού (Ομογενών) και (270)Ελλήνων του εσωτερικού. Το ΄΄μπόνους΄΄ του πρώτου κόμματος θα είναι ακριβώς αντίστοιχο όσο και το ποσοστό που έλαβε στις εκλογές, π.χ. αν λάβει 38,51%, θα λάβει και (39) βουλευτές ΄΄μπόνους΄΄, αν λάβει 35,41%, θα λάβει (35) βουλευτές ΄΄μπόνους΄΄ και όχι (50) που παίρνει σήμερα (έτσι, οι 15 εκλεγμένοι βουλευτές των εκλογικών περιφερειών του εξωτερικού θα αφαιρεθούν-περίπου- από το ΄΄μπόνους΄΄ του πρώτου κόμματος). Ως όριο εισαγωγής στη βουλή κόμματος να  μελετηθεί το 3,5 ή 4,% και η ψήφος των ομογενών να  προσμετρείται στο συνολικό αριθμό- ποσοστό  για την κατάταξη των κομμάτων.  

-Επίσης ο  <<Πρόεδρος των Ελλήνων>>, να εκλέγεται, για θητεία 5 χρόνων, απευθείας από  συγκροτημένο εκλογικό σώμα  των απανταχού  Ελλήνων (εντός και εκτός Ελλάδος), όπου για να συμμετάσχει κάποιος  έκτος Ελλάδος (ως εκλογέας ή εκλεγόμενος), πέραν της Ελληνικής καταγωγής του είτε των πολιτικών του ελληνικών δικαιωμάτων, θα καταβάλλει ετησίως στο ΄΄ Εθνικό Ταμείο Άμυνας ΄΄, το ποσό των 200 Ε ή του αντίστοιχου ελληνικού νομίσματος, και το οποίο συνολικό  αυτό ποσό  θα διατίθεται, αποκλειστικά για τη Στρατιωτική Ισχύ της Πατρίδος, (για  να συμμετέχουν όλοι οι έλληνες στην Εθνική Ασφάλεια και να μην γίνεται διασπάθιση του σε άλλους σκοπούς). 

Οι προωθούμενες ρυθμίσεις από τα σημερινά κόμματα της βουλής,  εξυπηρετώντας το κάθε ένα από την πλευρά του, τα ιδιοτελή του συμφέροντα , διαχωρίζουν, διασπούν και πικραίνουν για άλλη μια φορά  τους διάσπαρτους ανά την υφήλιο ομογενείς μας, στερώντας  τους ουσιαστικά και  σε μεγάλο βαθμό το δικαίωμα να συμμετάσχουν στα πολιτικά δρώμενα της  μητέρας πατρίδος. Από την άλλη πλευρά, το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι παραχωρείται  απλόχερα σε μια κατηγορία ΄΄δήθεν΄΄ Ελλήνων πολιτών του εξωτερικού, που πολλοί  από αυτούς πλέον είναι εκ των ελληνοποιηθέντων προσφάτως, προερχομένων, από την  Αλβανία, Ρωσία, Γεωργία, Πακιστάν, Ινδών και μουσουλμάνων της Θράκης που διαβιούν στο εξωτερικό και ιδίως στην Γερμανία και Αγγλία. Όσο αφορά την αντιπροσώπευση  των ομογενών, στην ελληνική βουλή, ούτε λόγος, 1-2 το πολύ από τα ψηφοδέλτια επικρατείας ( που θα προέρχονται από λίστα και πιθανόν  εκ των αλλοεθνών ελλήνων πολιτών, αφού με τους 15 βουλευτάς από το επικρατείας, για να εκλέξει κάποιο κόμμα βουλευτή  θα απαιτείται, άνω του 6-6,5%. Συνεπώς η χορήγηση των πολιτικών δικαιωμάτων του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στους απανταχού Έλληνες ομογενείς, είναι εμπαιγμός  αφού, δεν θα είναι καθολική η ψήφος τους, για όποιον ομογενή επιθυμεί και δεν προβλέπεται να εκλέγουν τους αντιπροσώπους τους, όπως προτείνεται να υλοποιηθεί, με την ευκαιρία και των συνταγματικών μεταρρυθμίσεων που θα γίνουν από την υφισταμένη αναθεωρητική βουλή. Στα κρίσιμα   χρόνια που διανύουμε, οι Έλληνες ομογενείς αξίζουν μιας λύσης που θα αναβαθμίζει  την εθνολογική και ιστορική τους υπόσταση, τη δικτύωση τους με τη Μητέρα Πατρίδα και  αυτή μπορεί να βρεθεί τώρα που υπάρχει το momentum, των Συνταγματικών μεταρρυθμίσεων.

2-11-2019

ΧΟΥΛΙΑΡΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ

ΑΝΩΤΑΤΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΕΛ.ΑΣ. έ.α.

Πολιτική απάτη για την “Επίλυση” του λαθρομεταναστευτικού προβλήματος

ΑΠΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.

 

 

Του Χρήστου Μπίσδα (29-10-2019)

 

Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα αντιμετωπίζει σοβαρό λαθρομεταναστευτικό πρόβλημα και όχι «προσφυγικό» ή «μεταναστευτικό» πρόβλημα, όπως το ονομάζουν πολιτικοί και δημοσιογράφοι. Η ύπαρξη προσφύγων και νομίμων μεταναστών δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα. Οι πρώτοι δικαιούνται προστασίας από το κράτος υποδοχής, όπου καταφεύγουν προσωρινά, και υποχρεούνται να επιστρέψουν στο κράτος προέλευσής τους όταν εκλείψουν οι λόγοι για τους οποίους έγιναν πρόσφυγες. Οι δεύτεροι διαμένουν νόμιμα στο κράτος που τους δέχθηκε ως μετανάστες, αφού υπέστησαν τους απαραίτητους ελέγχους για να τους χορηγηθεί άδεια διαμονής, και ανά πάσα στιγμή μπορούν να απελαθούν στα κράτη προέλευσής τους, που είναι γνωστά. Επομένως, το πραγματικό πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η λαθρομετανάστευση, η οποία έχει λάβει χαρακτήρα βίαιου εποικισμού και αντικατάστασης του γηγενούς πληθυσμού από αλλογενείς αλλοδαπούς, που εισέρχονται παράνομα και χωρίς κανέναν έλεγχο στην ελληνική επικράτεια.

            Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ προώθησε την λαθρομετανάστευση διακηρύσσοντας πολιτική «ανοικτών συνόρων» και «refugees welcome» και τροποποιώντας τον Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας ώστε να απονέμεται η ελληνική ιθαγένεια πολύ εύκολα σε αλλογενείς αλλοδαπούς. Με άλλα λόγια, άσκησε πολιτική «μπάτε σκύλοι αλέστε». 

Στις βουλευτικές εκλογές του Ιουλίου 2019 η ΝΔ υποσχέθηκε ότι θα αλλάξει την πολιτική ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, θα κλείσει τα σύνορα, θα ελέγξει τις μεταναστευτικές ροές - μην τολμώντας καν να μιλήσει για λαθρομετανάστευση, όπως ακριβώς και οι προκάτοχοί της - και θα απελάσει όσους παρανόμως εισελθόντες αλλοδαπούς δεν θα χαρακτηριστούν ως πρόσφυγες από τις επιτροπές ασύλου. Με αυτές τις υποσχέσεις η ΝΔ εξαπάτησε τους ψηφοφόρους, κέρδισε τις εκλογές και συνεχίζει την αντεθνική πολιτική των προκατόχων της.

Ήδη βρισκόμαστε στα τέλη Οκτωβρίου 2019 και η κατάσταση έχει χειροτερεύσει. Οι λεγόμενες «αφίξεις μεταναστών», στην πραγματικότητα η «εισβολή λαθρομεταναστών», συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς. Η κυβέρνηση της ΝΔ, παρά τα όσα διακηρύσσει, ακολουθεί τα βήματα των προκατόχων της και μάλιστα λαμβάνει μέτρα για να εντείνει και να επισπεύσει τον εποικισμό. Όποιος δεν το βλέπει είτε είναι θύμα της επικοινωνιακής πολιτικής της κυβέρνησης είτε εθελοτυφλεί. Η προβεβλημένη από τα συστημικά ΜΜΕ ενίσχυση των περιπολιών στα χερσαία και τα θαλάσσια σύνορά μας αποσκοπεί, σύμφωνα με δηλώσεις του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, στην αύξηση της επιτήρησης των συνόρων και όχι στην καταστολή της λαθρομετανάστευσης. Ο εξαπατημένος ελληνικός λαός αφελώς πιστεύει ότι οι άνδρες των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας αποτρέπουν την λαθρομετανάστευση, ενώ στην πραγματικότητα απλά την παρακολουθούν και την καταγράφουν! Επιπλέον, η κυβέρνηση της ΝΔ αποφάσισε την μεταφορά χιλιάδων λαθρομεταναστών από τα νησιά στην ηπειρωτική Ελλάδα. Με τον τρόπο αυτό και με ευθύνη της ΝΔ (συμπεριλαμβανομένων όλων των στελεχών, των μελών και των ψηφοφόρων της), η Ελλάδα αποποιείται το δικαίωμα επαναπροώθησης στην Τουρκία δεκάδων χιλιάδων λαθρομεταναστών, διότι η συμφωνία Ε.Ε.-Τουρκίας προβλέπει την επαναπροώθηση λαθρομεταναστών μόνο από τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου στην Τουρκία και όχι από την ηπειρωτική Ελλάδα στην Τουρκία. Επομένως, στο εξής ο μόνος τρόπος για να φύγουν οι λαθρομετανάστες από την ηπειρωτική Ελλάδα θα είναι είτε να απελαθούν απευθείας στο κράτος του οποίου είναι πολίτες είτε να τους δεχθεί οποιοδήποτε άλλο κράτος πλην της Τουρκίας.

Η κυβέρνηση της ΝΔ για να καλύψει την ευθύνη της για την αύξηση των λαθρομεταναστών, προσπαθεί να ρίξει την ευθύνη αποκλειστικά στην Τουρκία, που όποτε θέλει «ανοίγει την στρόφιγγα των μεταναστευτικών ροών» κατά την προσφιλή έκφραση πολιτικών και δημοσιογράφων. Επίσης, για να καλύψει την ευθύνη της για την μετακίνηση λαθρομεταναστών στην ηπειρωτική Ελλάδα, που έχει ως συνέπεια την απώλεια του δικαιώματος επαναπροώθησής τους στην Τουρκία, κάνει λόγο για αποφάσεις που λαμβάνονται στο πλαίσιο του ανθρωπισμού, με σκοπό να αποσυμφορηθούν τα hot spot των νησιών του Αιγαίου και να βελτιωθούν οι συνθήκες διαβίωσης σ’ αυτά. Αποκρύπτει, όμως, ότι αφού αποσυμφορηθούν τα hot spot αμέσως μετά θα επανασυμφορηθούν λόγω άφιξης νέων λαθρομεταναστών.

Παρά τις προσπάθειες συγκάλυψης, γεγονός παραμένει ότι το ελληνικό κράτος παράνομα προάγει την λαθρομετανάστευση σε εθνικό και διεθνές επίπεδο δαπανώντας μάλιστα χρήματα του ελληνικού λαού. Η κυβέρνηση της ΝΔ, όπως και όλες οι κυβερνήσεις πριν από αυτή, επικαλούμενη τον ανθρωπισμό των Ελλήνων συντηρεί δεκάδες χιλιάδες λαθρομετανάστες σε hot spot, ξενοδοχεία και διαμερίσματα, τους μεταφέρει δωρεάν από τα νησιά του Αιγαίου στην ηπειρωτική Ελλάδα, τους αφήνει να κυκλοφορούν ελεύθεροι και τους δίνει επιδόματα την ίδια στιγμή που χιλιάδες Έλληνες ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, είναι άστεγοι και στερούνται ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Η εκάστοτε κυβέρνηση σε συνεργασία με όλα τα κόμματα της δήθεν αντιπολίτευσης, αποκρύπτει από τον ελληνικό λαό ότι το ελληνικό κράτος ουδεμία υποχρέωση έχει να στεγάσει και να σιτίσει λαθρομετανάστες. Σύμφωνα με το εθνικό και το διεθνές δίκαιο, οι μόνες παροχές που δικαιούνται οι λαθρομετανάστες είναι η επείγουσα ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ως ανθρώπινο δικαίωμα, και η υποχρεωτική εκπαίδευση των ανηλίκων λαθρομεταναστών, ως δικαίωμα που αναγνωρίζεται σε διεθνείς συμβάσεις για την προστασία των παιδιών. Επομένως, παρανόμως οι ελληνικές κυβερνήσεις των τελευταίων ετών εκταμιεύουν χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό για την στέγαση, σίτιση και μεταφορά λαθρομεταναστών καθιστώντας το ελληνικό κράτος διακινητή λαθρομεταναστών, όπως ακριβώς και η Τουρκία την οποία το ίδιο κατηγορεί.

Υπό αυτές τις συνθήκες συνωμοσίας του πολιτικού συστήματος σε βάρος των γηγενών Ελλήνων, το εγγύς μέλλον προβλέπεται ζοφερό για το Έθνος. Οι δήθεν ανθρωπιστικές αποφάσεις της κυβέρνησης της ΝΔ περί μεταφοράς «προσφύγων και μεταναστών» στην ηπειρωτική Ελλάδα, σε συνδυασμό με τον ισχύοντα Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια στη μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα και την «ελληνοποίηση» όλων των λαθρομεταναστών. Πρόσφατα, ο πρωθυπουργός δήλωσε δημόσια ότι θα συντομεύσει την διαδικασία εξέτασης αιτήσεων ασύλου και ότι θα προβεί σε απελάσεις όσων δεν χαρακτηριστούν ως πρόσφυγες από τις αρμόδιες επιτροπές ασύλου, δηλαδή των λαθρομεταναστών. Η αλήθεια είναι ότι η κυβέρνηση της ΝΔ, όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις, παρότι έχει δικαίωμα δεν έχει την δυνατότητα να προβεί σε μεγάλο αριθμό απελάσεων διότι είναι δύσκολο να ανακαλυφθεί το κράτος του οποίου είναι πολίτης έκαστος των λαθρομεταναστών. Οι λαθρομετανάστες όταν καταγράφονται στα hot spot δηλώνουν ψευδή στοιχεία ως προς την ιθαγένειά τους με αποτέλεσμα να μην τους δέχονται τα κράτη των οποίων ισχυρίζονται ότι είναι πολίτες, διότι αυτά δεν τους αναγνωρίζουν ως πολίτες τους. Πώς όμως ο πρωθυπουργός θα προβεί σε απελάσεις όταν αυτό δεν είναι εφικτό; Για να μην αποδειχθεί ότι ο πρωθυπουργός είναι ανίκανος να τηρήσει την υπόσχεσή του περί απελάσεως λαθρομεταναστών, θα προκριθεί μία σειρά «λύσεων», όπως είναι ο χαρακτηρισμός των λαθρομεταναστών ως ανιθαγενών ή προσφύγων, βάσει του διεθνούς δικαίου, ακόμα και η τροποποίηση της εθνικής νομοθεσίας περί αλλοδαπών, με σκοπό αρχικά τη «νομιμοποίηση» της διαμονής τους στην Ελλάδα και ακολούθως της απονομής σ’ αυτούς της ελληνικής ιθαγένειας. Με αυτόν τον τρόπο, ως εκ θαύματος, δεν θα υπάρχουν λαθρομετανάστες προς απέλαση παρά μόνο α) ανιθαγενείς, που θα έχουν καταγραφεί στην Ελλάδα και θα έχουν λάβει ελληνικά ταξιδιωτικά έγγραφα, β) πρόσφυγες, που δεν απελαύνονται αντίθετα φιλοξενούνται και προστατεύονται από το ελληνικό κράτος, και γ) λοιποί αλλοδαποί - πρώην λαθρομετανάστες - που θα έχουν λάβει άδεια διαμονής στην Ελλάδα για λόγους που προβλέπονται ή στο εθνικό δίκαιο. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι λαθρομετανάστες θα παραμείνουν στην Ελλάδα ως α) ανιθαγενείς, ή β) νόμιμοι μετανάστες ή γ) πρόσφυγες, οι τελευταίοι αναμένοντας υποτίθεται κάποια στιγμή να επιστρέψουν στην υποτιθέμενη πατρίδα τους, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν. Στην πραγματικότητα κανένας αλλοδαπός που θα ανήκει στις ανωτέρω κατηγορίες δεν θα φύγει από την Ελλάδα. Όσοι από αυτούς είναι ή δηλώνονται ως ανήλικοι, καθώς και τα ανήλικα παιδιά τους, θα φοιτήσουν σε ελληνικά σχολεία και μόλις γίνουν 18 ετών θα έχουν δικαίωμα να επιλέξουν μεταξύ της ιθαγένειάς τους, όσοι από αυτούς έχουν ιθαγένεια, και της ελληνικής ιθαγένειας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι ελληνικές κυβερνήσεις εγκαθιστούν τους λαθρομετανάστες/πρόσφυγες σε πόλεις και χωριά και επιβάλλουν την φοίτηση των ανηλίκων λαθρομεταναστών/προσφύγων σε ελληνικά σχολεία. Είναι δεδομένο ότι όσοι λαθρομετανάστες/πρόσφυγες αποφοιτήσουν από ελληνικά σχολεία, στην ηλικία των 18 ετών θα επιλέξουν την ελληνική ιθαγένεια, που είναι ταυτόχρονα και ιθαγένεια της Ε.Ε., έναντι της ιθαγένειας που οι ίδιοι δήλωσαν - αληθώς ή ψευδώς - ότι είχαν πριν εισέλθουν παράνομα στην Ελλάδα. Οι ανιθαγενείς, ομοίως, θα επιλέξουν την ελληνική ιθαγένεια από το να παραμείνουν ανιθαγενείς. Ακολούθως, ασκώντας το δικαίωμα οικογενειακής συνένωσης, οι ενήλικοι γονείς των ανηλίκων λαθρομεταναστών/προσφύγων και ανιθαγενών, που με την ενηλικίωσή τους έγιναν Έλληνες πολίτες, θα αποκτήσουν με την σειρά τους άδεια διαμονής στην Ελλάδα, αν όχι την ελληνική ιθαγένεια.

Όλα όσα προανέφερα θα γίνουν βάσει των διεθνών συμβάσεων και της εθνικής νομοθεσίας που ψήφισε ή θα ψηφίσει το ελληνικό κοινοβούλιο, που εκλέγεται από τον ελληνικό λαό. Τα ανωτέρω, δηλαδή τις διεθνείς συμβάσεις και τους εθνικούς νόμους, ψηφίζουν διαχρονικά οι βουλευτές όλων των κομμάτων πλην των εθνικιστικών κομμάτων, όταν αυτά εκπροσωπούνται στο ελληνικό κοινοβούλιο. Επομένως, κάθε Έλληνας πολίτης πριν αποφασίσει να διαμαρτυρηθεί για όσα ήδη ξεκίνησαν να υλοποιούνται βάσει διεθνών συμβάσεων και εθνικών νόμων, ας αναλογιστεί ποιούς ψήφιζε όλα αυτά τα χρόνια και ας αναλάβει το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί για την κατάντια της χώρα μας. Αφού αναλογιστεί τα ανωτέρω, ας ξυπνήσει, ας δραστηριοποιηθεί επιτέλους υπέρ του Έθνους και την επόμενη φορά που θα προσέλθει στην κάλπη ας είναι πιο προσεκτικός σε ποιόν θα δώσει την εξουσία να νομοθετεί. Όμως οι εξελίξεις τρέχουν και την επόμενη φορά που θα προσέλθει στην κάλπη είναι σίγουρο ότι η ψήφος του δεν θα έχει την ίδια δύναμη με σήμερα. Στις επόμενες εκλογικές αναμετρήσεις δικαίωμα ψήφου θα έχουν χιλιάδες πρώην λαθρομετανάστες/πρόσφυγες που θα έχουν γίνει στο μεταξύ Έλληνες πολίτες. Οι τοπικοί πολιτευτές των κομμάτων θα έχουν νέο αίμα να προσελκύσουν στο κόμμα τους και δεν είμαι σίγουρος αν θα ενδιαφερθούν για την ψήφο του διαμαρτυρόμενου παλαιού Έλληνα ψηφοφόρου τους.

NOTE! This site uses cookies and similar technologies.

If you not change browser settings, you agree to it. Learn more

I understand