Η "Πολιτική Ορθότητα" προπομπός του μεσαίωνα

 

 

Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΘΟΤΗΤΑ" ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ ΝΕΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ.

Του Γ. Σαγιά

 

Στην λεγόμενη "πολιτική ορθότητα", υπερμεγεθύνονται κάποιοι ελάχιστοι παράγοντες (υπαρκτοί ή και ανύπαρκτοι) έναντι πολλών άλλων και προκύπτει στρεβλή ερμηνεία, η οποία προωθείται από ομαδώσεις "δικαιωματιστών" -και μάλιστα με φανατισμό-, συνεπικουρούμενη από την μη θεσμοθετημένη (ή μήπως όχι;) "αστυνομία σκέψεως".

Η λεγομένη "πολιτική ορθότητα" στην προέκτασή της, την πολιτική επέκτασή της και στην υπερβολή της, οδηγεί σε ακραίες θέσεις και ενέργειες, εκφράζεται συχνά με μίσος και βίαιες παρεμβάσεις και ενέργειες και θεωρείται από όλο και περισσότερους σοβαρούς διανοητές πως τείνει στον παραλογισμό. Εάν επιχειρηθεί αντίλογος με σοβαρά και εδραζόμενα σε επιστημονικές και λογικές βάσεις επιχειρήματα, οι "δικαιωματιστές" αντεπιτίθενται ομαδόν με φανατισμό, δογματισμό, ύβρεις, ειρωνία, διαπόμπευση, αποκλεισμούς.
Ας σημειωθεί ότι έχουν προωθηθεί ομοϊδεάτες τους σε θέσεις ευθύνης και εξουσίας σε όλες τις μορφές εξουσίας και αυτό έχει ως απόρροια να χαίρουν υποστηρίξεως και προβολής οι εξαιρετικά αμφίβολες απόψεις τους -οι οποίες ενίοτε συγκρούονται και με την λογική. Διόλου τυχαία βεβαίως και η από ετών επιχειρούμενη αντιστροφή εννοιών, αξιών, λέξεων και συμπεριφορών, ώστε να ικανοποιείται η "προκρούστειος" παραλογική, τύπου "ψηλά παιδιά, κοντά παιδιά, κόψτε τα πόδια απ' τα ψηλά".
Έννοιες όπως λογική, πίστη, επιστήμη, αξίες, ιδανικά, πατρίδα, ταυτότητα, ελευθερία, τέχνη, παιδεία και πολλές ακόμη, βρίσκονται στο στόχαστρο "πολιτικώς ορθών" ερμηνευτών, αρκετοί από τους οποίους είναι έτοιμοι να υποστηρίξουν σθεναρά ότι η γη είναι επίπεδη και να προτείνουν σύγχρονη μορφή πυράς (εκφοβισμός, ψυχολογική τρομοκρατία, ακόμη και ποικιλότροπες επιθέσεις) σε όσους επιμένουν να λένε πως η γη γυρίζει.
Η λεγόμενη "πολιτική ορθότητα" αποτελεί προπομπό ενός νέου μεσαίωνα στο κατώφλι τού 2022.

Χρέος μας είναι να αντιπαλεύουμε καθημερινώς και παντού τον "δικαιωματισμό", με χιούμορ, φαντασία, με γεμάτη την φαρέτρα των επιχειρημάτων, με υπομονή και επιμονή. Αντιπαλεύοντας τον "δικαιωματισμό", υπηρετούμε το δικαίωμα τού ανθρώπου να έχει πραγματικά δικαιώματα, δηλαδή το δικαίωμα τού ανθρώπου να λειτουργεί ως άνθρωπος και -αναλογικώς- τού Έλληνα να είναι Έλληνας.
Γιατί, εν τέλει- η Γη κινείται!

 

 

Σημείωση "φ": Υπεύθυνος για το άρθρο είναι αποκλειστικά ο αρθρογράφος. Οι θέσεις του είναι προσωπικές δεν υιοθετούνται απαραίτητα από το Κέντρο φ και τίθενται σε δημόσιο διάλογο σε πνεύμα ελευθερίας.

Για τον Χρήστο Τσιόλα, που "έφυγε" ξαφνικά...

 

 

ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΤΣΙΟΛΑ ΠΟΥ "ΕΦΥΓΕ" ΞΑΦΝΙΚΑ...
 
Έφυγε αναπάντεχα από τα εγκόσμια ο αγωνιστής τής εθνικής ιδέας Χρήστος Τσιόλας. Η κηδεία του θα γίνει σήμερα Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2021 στις 16:00 στο χωριό Δένδρα, το οποίο βρίσκεται στην Ε.Ο. Λαρίσης Τυρνάβου.
Θα τον προπέμψουν η σύζυγός του Ελένη, οικείοι, φίλοι και συναγωνιστές του. Συλλυπούμεθα εκ βάθους καρδίας την Ελένη και της ευχόμαστε δύναμη και κουράγιο για να αντεπεξέλθει στο ξαφνικό όσο και σκληρότατο αυτό χτύπημα και ευχόμαστε σε όλους κουράγιο και δύναμη να τιμούν την μνήμη τού εκλιπόντος με τον τρόπο που αυτός θα ήθελε: ελληνικά, αγωνιστικά και απροσκύνητα.
Ο Χρήστος Ναπολέοντος Τσιόλας από τα εφηβικά του χρόνια αποφάσισε να δώσει τον καλό υπέρ έθνους αγώνα μέσα από τις τάξεις τού ΕΝ.Ε.Κ. και ακολούθως και άλλων εθνικών οργανώσεων. Αγωνίστηκε με συνέπεια, συνέχεια και ανιδιοτέλεια και υπήρξε μπροστάρης και ακούραστος μαχητής, γεγονός που του περιποιεί μεγίστη τιμή. Ήταν πάντα στην πρώτη γραμμή τού αγώνα τόσο τοπικώς όσο και πανελληνίως. Και πάντα με το χαμόγελο στα χείλη, με ευγένεια, με καλοσύνη, με χιούμορ, με ευφυΐα και βάθος ανάλυσης. Θεωρία και πράξη ένα, με αξιοπρέπεια και δυναμισμό.
Συνέγραψε το ιστορικό πόνημα "Τα πρόσωπα τού φόβου - Οι κατοχικές δυνάμεις στη Θεσσαλία και οι συνεργάτες τους" (εκδ. Πελασγός), προσφέροντας στην ιστοριογραφία ένα εξαιρετικό πόνημα, από τα σημαντικότερα τού είδους που έχουν γραφεί τα τελευταία χρόνια. Ετοίμαζε δε και νέο βιβλίο για την ίδια περίοδο, όμως κόπηκε τόσο απροσδόκητα το νήμα τής ζωής του.
Το τελευταίο διάστημα αγωνιζόταν ως στέλεχος τού Κέντρου Μελετών και Προώθησης Εθνικών Ιδεών φ (Κέντρο φ). Με μεστές, εύστοχες και ουσιαστικές παρατηρήσεις και παρεμβάσεις φρόντιζε να ανοίγει το δρόμο για νέους ποιοτικούς και νικηφόρους αγώνες. Λίγες ημέρες πριν από τον αδόκητο χαμό του, την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021, πρόσχαρος και συνεπής, ανέλαβε σε τηλεσυνάντηση ενώπιον των συναγωνιστών του να ετοιμάσει εισήγηση για το μέλλον τής εθνικιστικής προσπάθειας. Δυστυχώς δεν πρόλαβε να μας κάνει κοινωνούς τής διεισδυτικής και ώριμης σκέψης του και στο συγκεκριμένο θέμα, μεγαλώνοντας ακόμη πιο πολύ το χρέος μας. Οφείλουμε να σταθούμε όπως αρμόζει στην περίσταση: ανθρώπινα δίπλα στη γυναίκα του και στους οικείους του και αγωνιστικά τιμώντας με ένταση τού εθνικού αγώνα τη μνήμη τού λεβέντη συναγωνιστή μας. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.
ΥΓ:Ας μου επιτραπεί και κάτι προσωπικό: Σ' ευχαριστώ Χρηστάρα που με τίμησες με την φιλία σου. Αν δημιουργήσουμε κάτι με τον Θωμά, θα σου το αφιερώσουμε. Προχωρώντας το φ, θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε το όντως δυσαναπλήρωτο κενό σου στελεχώνοντάς το με νέους ανθρώπους όπως θα σου άρεσε.
Και κάτι τελευταίο: Χρήστο Τσιόλα, εκεί που πας, να πεις τού κουμπάρου σου τού Έλληνα Κώστα Καρδαρά και των άλλων συναγωνιστών μας ότι δεν τους ξεχάσαμε και ότι σαν μνημόσυνα συνεχίσουμε τον αγώνα ως τη νίκη.
Ύστατο Χαίρε!
Γιώργος Σαγιάς

Κωνσταντής Γεράκης: ο χαρισματικός Έλληνας που έγινε πρωθυπουργός του Σιάμ

 

 

Του Ιωάννη Σαρρή

 

  Ο Κωνσταντής ή Κωνσταντίνος Γεράκης γεννήθηκε από οικογένεια ελληνορθοδόξων ευγενών το 1647 στην Κεφαλληνία. Σε ηλικία 13 ετών, εγκατέλειψε το νησί για να αναζητήσει την τύχη του ως μούτσος σε πλήρωμα αγγλικού πλοίου. Η Οδύσσειά του είχε μόλις ξεκινήσει. Στα κατοπινά χρόνια, έγινε επιδέξιος στην ναυτική τέχνη, μετονομάσθηκε σε Constance Phaulkon και απέκτησε γνώσεις, γλωσσομάθεια και χρήσιμες γνωριμίες. Η φαντασία του νεαρού αναπαυόταν με τις διάφορες παραστάσεις που προσελάμβανε απ' όλον τον κόσμο, ενώ η δόξα, το χρήμα και οι εφήμερες ηδονές του τυχοδιωκτικού βίου τον μεθούσαν και φούντωναν την φιλοδοξία του για περαιτέρω ανέλιξη και περιπέτεια.  

  Αφότου βίωσε και μάλλον συμμετείχε στον δεύτερο Αγγλο-ολλανδικό πόλεμο, τo 1669 προσελήφθη ως υπάλληλος από την αγγλική Εταιρεία των Ανατολικών Ινδιών και εγκατεστάθη στο Μπάνταμ της Ινδονησίας. Εκείνην την περίοδο που ακολούθησε την εποχή των μεγάλων ανακαλύψεων, η Ινδοκίνα, η Ινδονησία και γενικότερα ο ινδικός ωκεανός, προσέφεραν απεριόριστες εμπορικές ευκαιρίες στις αναδυόμενες ναυτικές δυνάμεις της Ευρώπης και, συνεπώς, αποτελούσαν πόλο έλξεως και μήλον της έριδος για πολλές εξ αυτών. Ο Γεράκης διεύρυνε τον κύκλο των σημαντικών γνωριμιών του και μαθήτευσε κοντά σε σπουδαίους θαλασσοπόρους και εμπόρους, όπως ο George White και ο Richard Burnaby. Το 1675 μετακινήθηκε στο βασίλειο της Αγιουτάγια στο Σιάμ, δηλαδή στην σημερινή Ταϊλάνδη, για λογαριασμό της αγγλικής Εταιρείας. Το 1681 παρουσιάσθηκε στον βασιλιά του Σιάμ Ναράϊ τον Μέγα, ως διερμηνέας του τοπικού άρχοντα και υπουργού Κόσα Λεκ. Σύμφωνα με μία θεωρία, κέρδισε την εύνοια του Ναράϊ όταν κατέρριψε τον ισχυρισμό κάποιων Περσών εμπόρων ότι δήθεν το Σιάμ τους χρωστούσε χρήματα, αποδεικνύοντας ότι εκείνοι χρωστούσαν. Όντας έμπιστος του Ναράϊ, άρχισε να δραστηριοποιείται στην αυλή του σε θέματα εμπορίου, θησαυροφυλακίου και εξωτερικής πολιτικής. Το 1682 εγκατέλειψε το δόγμα του Αγγλικανισμού, που είχε προηγουμένως ασπαστεί καιροσκοπικά, για να ασπαστεί εξίσου καιροσκοπικά τον ρωμαιοκαθολικισμό και, ακολούθως, νυμφεύθηκε μία ιαπωνο-πορτογαλίδα αριστοκράτισσα, με την οποίαν απέκτησε δύο γιους.  

  Ο Γεράκης πολύ σύντομα απέκτησε φήμη και μεγάλη περιουσία. Το 1684 έλαβε την πρωτοβουλία να μεσολαβήσει μεταξύ του Ναράϊ και της γαλλικής Εταιρείας των Ανατολικών Ινδιών, προκειμένου να δράσουν από κοινού για την υπονόμευση της ολλανδικής και της αγγλικής παρουσίας στην Ινδοκίνα. Η συμμαχία οριστικοποιήθηκε και ο Λουδοβίκος XIV ο Μέγας, γνωστός και ως "βασιλιάς ήλιος", του απένειμε προσωπικά το μετάλλιο του Τάγματος του Αγίου Μιχαήλ. Το 1685 ο Ναράϊ έχρισε τον Γεράκη πρωθυπουργό της Αγιουτάγια. Ο Γεράκης έδειξε ευθύς εξαρχής την πρόθεσή του να "εξευρωπαΐσει" το Σιάμ, εισάγοντας ακόμη και την ρωμαιοκαθολική πίστη. Επί τούτου, προώθησε ως πιθανό διάδοχο του θρόνου τον προσηλυτισάμενο στον ρωμαιοκαθολικισμό, υιοθετημένο γιο του Ναράϊ, Φρα Πι. Αρκετοί παλαιοί φίλοι του Γεράκη από την αγγλική Εταιρεία των Ανατολικών Ινδιών ανήλθαν σε θέσεις κλειδιά του ταϊλανδικού κράτους. Ωστόσο, ο εμπορικός ανταγωνισμός και ορισμένες αψιμαχίες οδήγησαν τους Άγγλους στην κήρυξη πολέμου εναντίον του Σιάμ, από τον οποίον το Σιάμ εξήλθε σχεδόν αλώβητο χάριν της γαλλικής παρεμβάσεως.

  Η θεαματική άνοδος του Γεράκη κέντριζε τον φθόνο αρκετών Ταϊλανδών ευγενών, ενόσω η αυξανόμενη παρουσία των Ευρωπαίων και η προοπτική αποικιοποίησης του Σιάμ προκαλούσαν ευρύτερη ανησυχία στον λαό. Το 1688, ο ηγέτης της ξενοφοβικής παράταξης Πρα Πετράτσα εκμεταλλεύθηκε την ασθενή υγεία του Ναράϊ, θέτοντας τον ίδιο σε κατ' οίκον περιορισμό και διενήργησε πραξικόπημα. Οι Γάλλοι επιτετραμμένοι δεν μπόρεσαν ή δεν επιδίωξαν να σώσουν τον Γεράκη. Οι επαναστάτες του απέδωσαν την κατηγορία ότι σχεδίαζε να γίνει βασιλιάς του Σιάμ μετά τον θάνατο του Ναράϊ, χρησιμοποιώντας τον Φρα Πι σαν μαριονέτα και να επιβάλει τον χριστιανισμό. Ο Γεράκης συνελήφθη και ύστερα από βασανιστήρια αποκεφαλίστηκε, σε ηλικία μόλις 41 ετών. Στην συνέχεια, ο Πετράτσα ανεκηρύχθη βισιλιάς και έδιωξε βιαίως από την χώρα του όλους τους ξένους. 

  Οι ιστορικές αξιολογήσεις του αμφιλεγόμενου χαρακτήρα του Κωνσταντή Γεράκη ποικίλλουν. Κάποιοι εξαίρουν την χαρισματικότητα και το ελεύθερο πνεύμα του, ενώ άλλοι εξακολουθούν να τον θεωρούν καιροσκόπο αριβίστα. Ο αββάς François Timoléon έχει γράψει για αυτόν στο Mémoires pour servir à l'histoire de Louis XIV: «Ήταν ένας από τους ανθρώπους με την μεγαλύτερη ευφυΐα, ελευθεριακότητα, μεγαλοπρέπεια και τόλμη και ήταν γεμάτος λαμπρές ιδέες, αλλά ίσως το μόνο που ήθελε ήταν να έχει υπό τις διαταγές του γαλλικά στρατεύματα, ώστε να προσπαθήσει να γίνει βασιλιάς μετά τον θάνατο του κυρίου του, τον οποίον και ανέμενε. Ήταν υπερήφανος, σκληρός, ανελέητος και με υπέρμετρη φιλοδοξία. Υποστήριξε την χριστιανική θρησκεία επειδή μπορούσε να τον υποστηρίξει. ‘Ομως, δεν θα τον εμπιστευόμουν ποτέ σε πράγματα που δεν εξασφάλιζαν και το δικό του συμφέρον». Σε κάθε περίπτωση, ο Γεράκης αποτέλεσε μία πολύ ενδιαφέρουσα φυσιογνωμία, σχεδόν άγνωστη στην γενέτειρά του Ελλάδα, που με τον βίο του φωταγωγεί μία από τις πιο ενδιαφέρουσες περιόδους της ιστορίας. 

 

Η ερειπωμένη έπαυλη του Κωνσταντή Γεράκη στο Λοπμπούρι της Ταϊλάνδης, η οποία σήμερα αποτελεί τουριστικό αξιοθέατο. 

 

Πηγές

  • Γεώργιος Σιώρης, Κωνσταντίνος Γεράκης: Ο Έλληνας Πρωτοσύμβουλος στην Αυλή του Σιάμ, Εστία 1993. 
  • Michael Smithies, Itineria Asiatica: Three military accounts of the 1688 "Revolution" in Siam, Orchid Press 2002. 

 

 

Σημείωση "φ": Υπεύθυνος για το άρθρο είναι αποκλειστικά ο αρθρογράφος. Οι θέσεις του είναι προσωπικές δεν υιοθετούνται απαραίτητα από το Κέντρο φ και τίθενται σε δημόσιο διάλογο σε πνεύμα ελευθερίας.

 

 

 

 

Με αφορμή μία υπουργοποίηση

 

 

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΜΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΠΟΙΗΣΗ.
 
Του Γ. Σαγιά
 
Κατατίθενται κάποιες σκέψεις για τον εκ Κύπρου ορμώμενο νέο υπουργό της ελληνικής Κυβερνήσεως στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας κ. Χρ. Στυλιανίδη:
Το ότι κατάγεται από την (μαρτυρική και κατά σχεδόν 38% κατεχόμενη) Κύπρο είναι θετικό διότι είναι καλό να εκπροσωπείται (και) σε επίπεδο κυβερνήσεως όλη η επικράτεια τού ελληνισμού.
Κατά το παρελθόν άλλωστε είχε υπουργοποιηθεί και ο εκ Κύπρου ορμώμενος (αδικοχαμένος από αεροπορικό δυστύχημα) Γιάννος Κρανιδιώτης.
Δυστυχώς όμως οι πολιτικοί που επί δεκαετίες είναι κυρίαρχοι στην πολιτική ζωή τού τόπου, αποφεύγουν συνειδητά να μιλούν για την αδιαμφισβήτητη ελληνικότητα τής Κύπρου.
 
Όπως είναι γνωστό, η Κύπρος θεωρείται επισήμως "ξένη" χώρα (παρά τους ποταμούς αίματος που έχουν χύσει οι Κύπριοι αδελφοί μας για τον ελληνισμό και παρά το ότι είναι ξεκάθαρα μέρος τού σώματος τής Ελλάδος -και δη της καρδιάς).
Συνεπώς, ως προς την ουσία, είναι ακριβώς ίδια η αντιμετώπισή μας για κάθε Έλληνα είτε είναι Αιγαιοπελαγίτης ή Επτανήσιος, είτε Θραξ ή Μακεδόνας είτε Ηπειρώτης ή Κρης είτε από οποιαδήποτε άλλη περιφέρεια τής Ελλάδος.
Όμως βάσει των ισχυόντων νόμων, για να οριστεί κάποιος υπουργός (Άρθρο 81 παράγραφος 2 του Συντάγματος) θα πρέπει να συγκεντρώνει τα προσόντα που ορίζει το Άρθρο 55 περί βουλευτού. Αυτό σημαίνει ότι για να εκλεγεί κάποιος βουλευτής θα πρέπει να είναι Έλληνας πολίτης και να έχει το δικαίωμα τού εκλέγειν και του εκλέγεσθαι. Το Άρθρο 81 παρ.2 αναφέρει πως κανένας δεν μπορεί να ορκιστεί μέλος της Κυβέρνησης ή υφυπουργός αν δεν συγκεντρώνει τα προσόντα που ορίζει το Άρθρο 55 για τον βουλευτή.
 
Αυτονόητο είναι πως η Κυβέρνηση είχε ήδη λύσει αυτό το θέμα (είτε αυτό έγινε διά υπαρχούσης διπλής υπηκοότητος είτε με παροχή ιθαγενείας). Ο λόγος που αναφέρεται είναι διότι δι' αυτής της οδού μπορεί να γίνει υπουργός τής Ελλάδος οποιοσδήποτε πληροί κάποια από αυτές τις προϋποθέσεις από οπουδήποτε και αν προέρχεται. Γιατί, μπορεί εμείς ως εθνικώς σκεπτόμενοι να ικανοποιούμεθα με υπουργοποίηση Έλληνα εκ της νήσου Κύπρου, όμως δεν φαίνεται να γίνεται με αυτό το σκεπτικό αυτή η υπουργοποίηση.
 
Η εθνική άποψη για διώξιμο του στρατού κατοχής των Τούρκων εισβολέων καθώς και των Τούρκων εποίκων στην Κύπρο, δυστυχώς δεν είναι στην "ατζέντα" Ελλήνων πολιτικών που κυβερνούν επί δεκαετίες. Το ίδιο συμβαίνει εκτός από την μητέρα πατρίδα και στην κόρη Κύπρο. Αντιθέτως μάλιστα, νωπές είναι δηλώσεις ανωτάτων αρχόντων τής ελληνικής Κυβερνήσεως με τις οποίες αφήνεται -για άλλη μια φορά- μόνη και απροστάτευτη η νήσος. Επίσης νωπές είναι τραγικές δηλώσεις πολιτικών τής Κύπρου -οι οποίοι βρίσκονται σε ύψιστες θέσεις- με τις οποίες δηλώνουν αδυναμία και έμμεση υποταγή στην εισβολέα Τουρκία.
 
Η υπουργοποίηση τού κ. Χρήστου Στυλιανίδη, εκτιμάται ότι μπορεί να επιταχύνει επί το χείρον τις εξελίξεις (και;) για το Κυπριακό. Διότι κατά το παρελθόν υπήρξε υποστηρικτής τής λεγομένης "διζωνικής - δικοινοτικής ομοσπονδίας", η οποία ουδεμία σχέση έχει με δίκαιη και εθνική λύση -τουναντίον.
Συγχρόνως, έντονη και διάχυτη είναι η ανησυχία και για ενδεχόμενη απόπειρα ολοκληρώσεως τής λεγομένης "Συμφωνίας" των Πρεσπών, με την οποία θα επισφραγιστεί η απαράδεκτη "συμφωνία" τής προηγουμένης Κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ - ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ (με την στήριξη και τού υπόλοιπου αυτοονομαζόμενου "δημοκρατικού τόξου").
 
Τέλος, αξίζει να δοθεί έμφαση σε κάτι που επιμελώς αποσιωπάται και ακροθιγώς ανεφέρθη ανωτέρω: Υπουργοποίηση με βάση την διπλή υπηκοότητα ή και την παραχώρηση ελληνικής ιθαγένειας, μπορεί να γίνει σε επόμενη φάση και για οποιονδηποτε δύναται να πληροί αυτές τις προϋποθέσεις. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να οριστεί υπουργός αθλητισμού ένας φιλέλληνας ή υπουργός οικονομικών ένας ευρωπαίος επίτροπος. Αυτό θα σημάνει και την πλέον ξεκάθαρη σηματοδότηση τού χτυπήματος τού "νατιβισμού" αλλά και της πλέον απτής απόδειξης ότι η Ελλάδα είναι από ετών δορυφόρος ("προτεκτοράτο") ξένων δυνάμεων.
 
Ας ελπίσουμε αυτά τα σενάρια να παραμείνουν σενάρια αλλά να εντείνουμε τον αγώνα μας ώστε να μπορούμε να τα ανατρέπουμε -ακόμη καλύτερα: να τα αποτρέπουμε.
 
Μπορούμε!
 
Σημείωση "φ": Υπεύθυνος για το άρθρο είναι αποκλειστικά ο αρθρογράφος. Οι θέσεις του είναι προσωπικές δεν υιοθετούνται απαραίτητα από το Κέντρο φ και τίθενται σε δημόσιο διάλογο σε πνεύμα ελευθερίας.

Οδηγούμαστε σε άκρατο πολιτικό ολοκληρωτισμό

 

 

 

Γράφει ο Πασχάλης Κ. Μουλάς

 

 

 Οι κυβερνήσεις μειοψηφίας -επί του γενικού συνόλου του πληθυσμού της Ελλάδος- που εκλέγονται σε κάθε εκλoγική περίοδο, τα συνεχιζόμενα αδιέξοδα σε οικονομικό, εκπαιδευτικό, υγειονομικό και εργασιακό επίπεδο, οι εξαγγελίες κάθε είδους κεκαλυμμένου εκβιασμού και υποχρεωτικότητας, η αδράνεια -και άρα συνέχιση- της ραγδαίας αύξησης της υπογεννητικότητας, συνεπικουρουμένης της παγκοσμίου ανταλλαγής διαφορετικών και διαφόρων συμπαγών νομάδων που εντείνουν περαιτέρω τα εκάστοτε προβλήματα του ελληνικού κράτους, έχουν δημιουργήσει μία τεράστια μερίδα Ελλήνων πολιτών που επιθυμούν να ζουν σε ένα πραγματικά ελεύθερο πολιτειακό περιβάλλον, μακριά από κάθε μορφή ασυδοσίας, αντιδρώντας εμπράκτως.

 

 Είναι πολύ ευχάριστο το γεγονός ότι αυτή η κοινωνική, φιλοσοφική, πολιτική, αλλά και πρακτική αναζήτηση της Αλήθειας και της Ελευθερίας ενώνει πληθυσμιακές ομάδες, οι οποίες δεν έχουν κομματικά δεσμά. Μολονότι υπάρχουν ασαφή «μαντριά» που τους προσεγγίζουν για γνωστούς-αγνώστους λόγους, εκείνοι αγωνιούν για το παρόν και το μέλλον των παιδιών τους, προσπερνώντας κάθε λογής «επιτήδειο».

 

 Η αδυναμία του υπάρχοντος ελληνικού πολιτικού συστήματος να απορροφήσει αυτή την «κρίσιμη μάζα» -όπως είθισται να χαρακτηρίζεται ενίοτε από τα τηλεοπτικά παράθυρα σε άλλες περιπτώσεις- η οποία δείχνει σημάδια ζωντάνιας τα πρόσφατα χρόνια, το οδηγεί σε ένα ατέρμονο αδιέξοδο, το οποίο δεν μπορεί -και δεν θα μπορέσει- να διαχειριστεί με απόλυτα δημοκρατικό τρόπο. Στα πλαίσια αυτής της αδυναμίας και για να επιτευχθεί η κυβερνησιμότητα, προβαίνει σε αποφάσεις, οι οποίες χαρακτηρίζουν άλλα καθεστώτα που χρησιμοποιούσαν άλλες πρακτικές. Επί παραδείγματι, τα πιστοποιητικά που αφορούν τον νέο ιό, τα οποία δεν είναι μόνο στη διάθεση ανθρώπων που έχουν σχέση με την υγεία, την ασφάλεια και την έννομη τάξη, εκτός του γεγονότος ότι μηδενίζουν το ιατρικό απόρρητο, θυμίζουν προγενέστερες πέτρινες εποχές.

 

 Με αφορμή την ύπαρξη και διάδοση του νέου ιού, φαίνεται πως μία νέα τάξη πραγμάτων ήρθε για να μείνει ή, τουλάχιστον, γίνεται τεράστια προσπάθεια από τους έχοντες τα ηνία για να μονιμοποιηθούν αρρωστημένες κοινωνικά και πνευματικά καταστάσεις. Είναι δυνατόν εν έτει 2021 να απαγορεύεται η εργασία και πολύ περισσότερον αυτή η απαγόρευση να μην έχει καθορισμένο τέλος; Κι όμως, γίνεται! Ένα από τα πιο βασικά και θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα είναι το δικαίωμα στην εργασία, το οποίο με τα συνεχή «lockdowns» κατακρεουργήθηκε, στο βωμό της δημόσιας υγείας, βέβαια, όπως είπαν οι ειδικοί στην τηλεόραση. Η εργασία, όμως, είναι σημαντικότατο μέρος της υγείας.

 

 Αυτοί που δείχνουν να αφουγκράζονται την μεγάλη μερίδα της ελληνικής κοινωνίας, όλες εκείνες τις διάσπαρτες πληθυσμιακές ομάδες που προανεφέρθησαν, είναι αξιόλογα πρόσωπα και ενωτικές πρωτοβουλίες ανθρώπων των τοπικών κοινοτήτων. Οι τοπικοί «άρχοντες» και οι κομματικοί εκπρόσωποι ως επί το πλείστον βιώνουν για άλλη μια φορά την απαξίωση και την κραυγή αγανάκτησης των Ελλήνων πολιτών για τα παράλογα και διχαστικά μέτρα που προωθεί το σύστημα, του οποίου είναι μέρος. Σε μίαν άλλη σκοπιά των τεκταινομένων, ο λεγόμενος «πατριωτικός χώρος» -που δεν κατανοώ πλέον από ποιούς απαρτίζεται και από ποιές σκέψεις και προτάσεις αποτελείται- είναι κατακερματισμένος και ως συνήθως παραγκωνισμένος, φτάνοντας σε σημείο να μην υπάρχει, να μην υφίσταται, κάτι που είναι και προσωπική μου πεποίθηση.

 

 Η Ελευθερία, ο Πατριωτισμός και η Αντι-Παγκοσμιοποίηση δεν έχουν εκφραστεί από κανέναν κομματικό σχηματισμό/μηχανισμό σωστά. Είναι πολυδιάστατες έννοιες, οι οποίες χρήζουν μελέτης και δεν έχουν αναλυθεί εκτενώς, με τις κορώνες και τα τσιτάτα να κυριαρχούν. Πρόσωπα τα οποία έχουν δοκιμαστεί στον πολιτικό στίβο και έχουν αποτύχει επανειλλημένως, συνεχίζουν να διαθέτουν μικρομεγαλισμό, έπαρση και αλαζονεία, στην προσπάθεια μονοπώλησης των ανωτέρω εννοιών. Η ενότητα είναι κάτι που πολυσυζητείται, αλλά δεν πραγματώνεται. Και αντί το Έθνος να βοηθείται, στην πραγματικότητα ζημιώνεται εν όσω η κυβερνητική πολιτική σκληραίνει το πρόσωπό της και δείχνει τα δόντια της στην Ελληνίδα και τον Έλληνα.

 

 Κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος, καθένας που αντιλαμβάνεται τί συμβαίνει γύρω του, αλλά και τί σχεδιάζεται να συμβεί στο άμεσο μέλλον, είναι επιτακτική ανάγκη να κατανοήσει πως μια σοβαρή κατάσταση αντιμετωπίζεται από σοβαρούς ανθρώπους που έχουν κάτι να μας πουν, μα ακόμη πιο πολύ, από ανθρώπους που έχουν δοκιμαστεί στο πεδίο των πράξεων με επιτυχία και έχουν μείνει αναλλοίωτοι στον χρόνο και στις θέσεις τους. Άνθρωποι που γνωρίζουν την επιστήμη της διπλωματίας, τις ανάγκες των Κοινοτήτων, αλλά και τις Ιστορικές Υποχρεώσεις προς το Έθνος και την Πατρίδα. Άνθρωποι της διπλανής πόρτας και όχι των ρουσφετολογικών γραφείων. Ειλικρινείς, με ανιδιοτέλεια, που αφιερώνουν καθημερινά χρόνο για την Ελλάδα και όχι επαγγελματίες πολιτικοί που αποζητούν ψήφο με κάθε μέσο και οι οποίοι ασχολούνται με τα άγια χώματά μας μόνον όταν έχουν να κερδίσουν κάτι από αυτά.

 

 Ο άκρατος πολιτικός ολοκληρωτισμός είναι μπροστά μας και πρέπει να τον αντιμετωπίσουμε με τον μοναδικό τρόπο που μπορεί να νικηθεί: τον Ελληνικό!

 

Σημείωση "φ": Υπεύθυνος για το άρθρο είναι αποκλειστικά ο αρθρογράφος. Οι θέσεις του είναι προσωπικές δεν υιοθετούνται απαραίτητα από το Κέντρο φ και τίθενται σε δημόσιο διάλογο σε πνεύμα ελευθερίας.

NOTE! This site uses cookies and similar technologies.

If you not change browser settings, you agree to it. Learn more

I understand